11.8.13

Liquat de remolatxa, pastanaga i poma + {temps per renovar-se}

El mes d’agost circula a un altre ritme, ja he dit sempre que per mi és el mes que parteix l’any en dos, on un espera que més enllà les coses siguin millors, si més no renovades. Aquest any ha coincidit amb les meves vacances d’estiu i aquesta sensació de letàrgia encara m’és més evident. Són dies de sol i platja, de descans, on la cuina i les tasques domèstiques també prenen un caire diferent, almenys això intento, per carregar piles i embetumar-se  de totes aquestes sensacions d’estiu, que m’uneixen encara més als meus fills, que no paro de captar-ne cada moment amb la meva càmera.
Aquests dies em trobareu poc per aquí, també en necessito descansar, a vegades escriure sobre les pròpies emocions produeix desgast, la càrrega emocional d’alguns d’ells fa necessari aturar-se, parar de buscar dins un mateix aquelles respostes que el temps em donarà.
Si ho desitgeu el nostre estiu el podeu trobar al meu compte de Flickr, el lloc de la xarxa per on més em moc aquests dies. Us hi espero!



I també és temps de començar a cuidar-se, per això avui la meva proposta tot i que senzilla és bona i sana. Heu tastat mai els liquats? Entre els que m’agraden més s’hi troba el de remolatxa, pastanaga i poma. Sobretot trieu sempre fruita i verdura molt fresca, si no és té en compte el gust tindrà molt que desitjar, i us ho dic per experiència! Bon agost!

8 comentaris:

  1. Qué maques les fotos!!! Ara fa res m'acabo de menjar una amanideta de fruita jejeje.
    A mi els liquats m'agraden molt, tot i que intento menjar-me la fruita sencera, en amanides, o entre àpats, en el liquat es perd molta fibra i no em sacien tant.
    El que si faig molt és fer "batuts" de fruita triturada (sense liquar per lo de la fibra) amb yogur, menta i una mica de gel, boníssims.
    Aquesta combinació que has fet tu la faig idèntica canviant la remolatxa per pinya, és molt refrescant!

    Petonets i bones vacances!!

    ResponElimina
  2. Doncs si, i s'hi posem un glasonet a mès de sans resultan ben refrescants!!!!
    La remolatxa crua no l'he usada mai en su suc, però ho farè.
    Petons

    ResponElimina
  3. Feliz verano Gemma, hay que desconectar un poco pero sin dejar de cuidarse ejej...yo tengo creo la misma licuadora que tú y me encanta porque puedes mezclar infinidad de fruta de temporada y te quedan unos zumos riquísimos...besitos guapa y nos vemos a la vuelta...besetssss

    ResponElimina
  4. No acostumo a fer liquats però la veritat és que m'agraden molt, i és una bona manera de prendre fruita, segur que aquesta combinació queda boníssima! Bon estiu guapa!

    ResponElimina
  5. Una combinación muy interesante :)
    besos

    ResponElimina
  6. Si que me'n faig de licuats m'encanten però aquesta convinació no l'he provat mai, veig que la remolatxa és crua no d'aquelles que ja venen cuites, jo me'l faig de poma, pastanaga i mitja llimona i també és molt bo va bé per depurar el cos al matí en dejú.
    Prova el de poma, llimona i maduixes aquest va bé pel mal de cap.

    Bon estiu Gemma!

    ResponElimina
  7. Tiene una pinta fabulosa, un delicioso color y mil antioxidantes y vitaminas que nos vienen fenomenal a todos!!!

    ResponElimina
  8. Bon dia, Gemma!
    Descansa, gaudeix, desconnecta i més,
    Les fotografies, la composició i l'estilisme on no trobo un adjectiu a l'alçada. M'agrada!
    La liquadora el meu primer petit electrodomèstic!! El trobo fantàstic!
    Tinc un article on en Ferran Adrià escriu que és el seu preferit!
    Enhorabona i Bones vacances!
    Una abraçada,

    ResponElimina

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!