21.7.12

Carquinyolis d’avellanes + {París 2012, 2ª part}

Ja vaig dir que el viatge a París donaria lloc a més d’una entrada al bloc, és difícil fer una tria de fotografies per a un únic post, o sigui que aquí va una nova tanda, juntament amb aquesta recepta de carquinyolis, que va quedar pendent de publicar al meu ordinador des del repte del mes d’abril de Memòries d’una cuinera. Uf! el temps vola!


Vaig quedar enamonada d'aquesta floristeria de St. Louis en l'Ille.


Quan vam entrar a la boca de metro de la parada Cité ens semblava estar més a l'ópera que dins el metro. Una de les moltes bones impressions que m'he endur de París és la netedat dels carrers i tots els llocs públics.

Metro Cité

Quai de Montebello i els candaus del fenomen Moccia en un dels ponts de París

Vélib, el Bicing de París

Sainte Chapelle





INGREDIENTS
100 grs d'avellanes crues amb pell
175 grs de farina
100 grs de sucre
1 ou
Ratlladura de llimona
1 culleradeta de llevat en pols

PREPARACIÓ
Poseu les avellanes en remull. Mentrestant batre l'ou amb el sucre i la ratlladura de llimona, afegir-hi la farina amb el llevat i barrejar-ho bé. A continuació incorporar les avellanes, mal escorregudes, i barrejar-ho.
Amb la massa obtinguda fer dues barres llargues i coure-ho al forn a 180º uns 15 minuts. Un cop passat aquest temps treure la plata del forn, tallar els carquinyols al biaix i tornar-los a posar al forn uns 5 minuts més, fins que agafin color.




10 comentaris:

  1. De carquinyolis en picaria uns quants ara mateix... I a París potser hi vaig de vacances! Post oportú totalment!

    ResponElimina
  2. Les fotos cada cop mès maques.. m'agraden molt les optiques, com la dels vitralls a través de la porta, la del metro que es impresionant, o les flors!!!! jo encara vull que facis un tercer post!!!!!
    Els carquinyolis t'han quedat de primera.... mmmm llástima que ja deuen se digerits des de l'Abril...que sino...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anònim22.7.12

      Es clar que hi haurà un tercer post, falta la Tour Eiffel!!!! i ja en tinc la recepta pensada, encara que no ser si em sortirà. Ahir vaig fer una primera prova i no va sortir del tot bé, encara que bo ho era molt.
      Gràcies guapa!!!

      Elimina
  3. Fa molt de temps que no faig carquinyolis i amb aquestes fotos tan guapes me n'has fet venir ganes, el reportatge de París, una preciositat!

    ResponElimina
  4. t'han quedat molt xulos! ja saps que si vols pots deixar igualment l'enllaç a Memòries, t'afegirem encantats!!! ;P petonets guapa

    ResponElimina
  5. Que bonic que és París, sobretot vist des de la teva càmera.
    I que bons els carquinyolis!!!!
    Espero que hagis gaudit molt de les vacances!
    petonets

    ResponElimina
  6. Mira que queden bons fet a casa, eh? aquests tenen molt bona pinta!

    ResponElimina
  7. Mira que queden bons fet a casa, eh? aquests tenen molt bona pinta!

    ResponElimina
  8. M´encanta Paris... és un d´aquells llocs que sempre ve de gust tornar-hi.
    I m´encanten els carquinyolis, i si són de "vellanes" encara més!!

    Per cert, ja em la recepta del coc de la Montserrat Seguí, veritat? A veure si trobo un bon 60!!!!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  9. Molt bona fotografia !!!...enhorabona !!!

    ResponElimina

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!