31.12.11

La vuelta al mundo {el meu Nadal}

Aquest Nadal ha sigut especial, ple de moments màgics. Hi ha hagut moments per la cuina, per regalar, per compartir, per riure, per emocionar-se, per estimar,... i amb tot això m'ha quedat molt poc espai per la fotografia. M'hagués agradat sortir amb la càmara al carrer i mostrar-vos el Nadal que m'envolta, les llums, els aparadors, la gent,... però ja no hi ha hagut més temps (per sort aquí encara no s'acaba el Nadal, cap d'any, reis. Encara hi som a temps!).
Aquest mes al grup La vuelta al mundo calia penjar-hi fotografies del nostre Nadal. Aquí us deixo la meva fotografia, ja feta amb la meva nova càmara! (Nikon D3100). El tió es va portar genial!:-)


8 comentaris:

  1. Bon Any!!! La foto genial no fa falta sortir al carrer!!

    ResponElimina
  2. Anònim31.12.11

    Molt bon any maca!!
    Quina sort aquest tió, ja tenim anes de veure més fotos!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  3. Uoooo, bona càmera ehhhhhh!!
    Que tingueu un molt bon any!!! :D

    ResponElimina
  4. Molt Bon Any 2.012
    Molts petons

    ResponElimina
  5. M'alegro molt que el tió hagi complert.
    Bon any guapa.
    Petonets

    ResponElimina
  6. Segur que has fet molta bondat!

    ResponElimina
  7. Bon any nou!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  8. Plas, plas, plas!!! felicitats estimada per aquest recordatori tan complet i tan bo d´aquest any que acaba de finalitzar, m´ha encantat, m´ha semblat una idea molt original...un petonet i els millors desitjos per aquest any que comença!!

    ResponElimina

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!