3.2.10

Magdalenes de poma


I parlant de pomes, vaig fer unes magdalenes de poma boníssimes. La base de la magdalena és la mateixa, únicament que quan vaig posar la massa als motlles de paper arrissat vaig posar primer una cullerada de pasta, llavors uns quants trossets de poma tallada a daus i ho vaig cobrir amb una altra cullerada de pasta.
Us torno a posar la massa base de les magdalenes, que la vaig treure del bloc El cullerot festuc.

INGREDIENTS MASSA BASE:
2 ous
240 gr. de sucre
un pessic de sal
250 cc de llet
360 gr. de farina
1 sobre de llevat
ratlladura de llimona
vainilla
250 cc d'oli

PREPARACIÓ:
Batre els ous amb el sucre i la sal.
Agregar la llet, l'oli, la ratlladura i la vainilla i batre.
Incorporar la farina i el llevat tamisats i barrejar.
Deixar reposar la massa durant 10 minuts.
Ja podem posar la massa en motlles de paper arrissat i enfornar a 100º durant uns 15 minuts. Aquí jo hi vaig posar les pomes tallades a daus.
I per fer content al més llaminer de la casa, al final, amb una tercera part de la massa, vaig afegir-hi 50 grs. de xocolata de cobertura fosa i vaig fer-ne de xocolata!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!