8.11.11

de restaurant : Bacco

Heu vist el Pirineu aquests darrers dies? Ja està tot nevat, realment preciós. Desde casa o anant a la feina tinc la sort de veure’l tot ell imponent, i quan arriben les primeres nevades no em deixa mai de sorprendre, un regal!
Amb tants dies de pluja no he pogut sortir a caminar, però ahir al vespre em vaig escapar una estona enmig d’un plovisqueig amanassant. És com una alenada d’aire fresc, ja sabeu com m’agrada, com de bé em fa sentir, i ja trobo a faltar la muntanya. Des de la travessa Vallter-Núria que no hi he tornat, en un desig va acabar el cim del Puigmal aquella setmana on el peu d’en Marc li va fer la guitza, però d’aquí uns dies s’ha programat una sortida per la Garrotxa i ens hi hem apuntat!

Mentrestant, aquest dissabte passat vaig anar a Barcelona amb en Marc. Per nosaltres, que hi anem poc, anar a Barcelona ja és en si una excursió: tren, passejar, alguna compra i restaurant, quan es pot. En aquesta ocasió hi va haver dinar de restaurant i per casualitat vam veure de lluny aquest. No ens ho vam pensar i vam enfilar les escales fins al primer pis de l’edifici situat al número 133 de la Rambla de Canaletes. El local molt acollidor, amb poques taules i vistes a la Rambla, el servei molt atent i el menjar molt bona presentació i boníssim! Us el recomano.

Amanida verda amb poma, anacards i nous caramelitzades amanit amb parmesà i fruits vermells

Risotto cremós de bacó i ceps

Hamburguesa de filet de vedella amb tòfona, formatge taleggio i patates braves

Rotllets de plàtan cruixent amb crème brûlée de vainilla i toffee

Crema catalana tradicional

1. Gemma qué rico todo, qué recuerdos me trae la Garrotxa, me encantó el pueblo de Besalú, por ejemplo... también el Vall de Núria, que subimos con el tren cremallera, precioso, parece un paisaje típico de Suiza....besitos guapa y feliz día...

2. Apuntat el restaurant, i que us ho passeu bé per la Garrotxa!

3. Se'm fa la boca aigua, caldrà provar-lo!! Jo també tinc ganes de sortir a passejar després de tants dies d'aigua!

4. No el coneixia però el menjar fa molt bona pinta.
    Petons.

5. Nosaltres vam trepitjar la primera neu de la temporada aquest pont de la Castanyada, a la vall de Boí. I certament, estava preciós :)

6. No ens vam creuar de casualitat!!!! perquè el Boletet i jo estavem per aquests barris... No he anat mai al restaurant, però me l'apunto per anar-hi algún dia!!! petonets

7. La ciutat està molt bé, però tenir aquestes vistes de camí a la feina no té preu!

Petons!
    Anna

8. Anònim9.11.11

Tot té una pinta genial!! M'alegro que tinguessiu un bon dia a la meva ciutat... i el que no m'alegra tant és que el 26 no puguis venir! :(
    Petons
    Sandra

9. Vau tenir sort doncs normalment per la rambles, no s’acostuma a menjar bé i menys bé de preu
    Petons

10. que pintaza todo....es una pasada!!!!

11. Gemma, ens veiem a la Garrotxa!! Per fi ens coneixerem! :)
    Petons!

12. Avui és la primera vegada que comento, però el post m'ha tocat a fibra perquè aquest és el restaurant on dinem un amic molt estimat i jo, cada cop que vaig a Barcelona. Fa un parell d'anys que va canviar d'aspecte. Abans era un lloc molt "a l'antiga" i ara és més minimalista però les vistes de les 2-3 taules de la finestra no té preu. Sempre hi he menjat més que bé, un preu raonable i un servei acurat. Vaig a trucar el Pere... fa temps que no ens veiem... gràcies per fer-m'hi pensar.

13. Jo tampoc hi vaig gaire a BCN i me's difícil buscar restaurant . Gràcies per la recomanació . Una abraçada

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!