15.1.10

Quan ens vam morir de sed quan les palmeres ja apareixien a l'horitzó

Ara toca reconciliar-se amb els llibres(d'oposicions).
Estic apunt de morir-me de sed quan ja veig les palmeres a l'horitzó. Tot plegat desencantament!
Diuen que tota recerca comença amb la prova del principiant i acaba amb la prova del conqueridor, i aquí és on la majoria de gent abandona, però jo encara no he abandonat del tot. Però com que la vida sempre ens dóna una segona oportunitat, tot i que crec que jo encara no he esgotat la primera!, he decidit fer un pacte d'amistat amb la meva consciència, que fa una temporada que no se m'apareix en carn i ossos perquè es troba una mica lluny, i he decidit tornar a posar els colzes sobre la taula. Això de tornar quasi bé és un començar perquè com que sóc com una baldufa i no paro quieta, ara estic treballant en altres terres no gaire millors que les anteriors, administrativament parlant, molts dels apunts no em serveixen gaire per res, encara que diuen que només ens emportarem allò que hem après, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!