20.1.10

Arròs amb bledes

Tenia unes bledes encantades a la nevera feia dies i no sabia pas que fer-ne, però ahir per sopar vaig fer el següent:
vaig bullir les bledes amb aigua amb un xic de sal. A part vaig fer bullir arròs durant 10 minuts. A part, en una paella amb un xic d’oli vaig torrar uns quants pinyons. Quan van agafar una mica de color hi vaig afegir l’arròs bullit i escorregut, dues puntes de mantega i li vaig donar uns tombs. Tot seguit hi vaig afegir les bledes ben trossejades, hi vaig donar unes quantes voltes més i ja va estar llest per emplatar.
Pels nens ho vaig acompanyar amb una salsa de tomàquet però jo ho vaig menjar sense i estava deliciós.
La idea la vaig treure del programa de cuina que fan cada dia a TV Girona i ells ho van acompanyar amb uns llagostins fets a la planxa, però jo no en tenia ni ho tenia previst.
Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!