14.1.10

Les meves càmeres i jo

Uns vells companys de feina m'ha fet retrobar amb les meves velles càmeres.
Tenen uns blocs amb unes fotografies fantàstiques, val la pena veure-les.

Aquesta és la meva primera càmera, un regal del meu germà. Una càmera totalment manual. Diuen que els secrets del món de la fotografia és igual que anar amb bicicleta, mai s'oblida, encara que les primeres pedalades sempre són difícils.

Aquesta ja me la vaig comprar jo, i porta molta guerra la pobra, i més després de dos fills. Ja tenen raó ja, sóc de les que no surto mai a les fotos. Aquests últims anys les he tingut una mica abandonades, i més després de l'aterratge del digital en el mercat fotogràfic. Tot plegat una mica de frustració. La vida n'estar plena. Ara fa un any els reis ens van portar una digital compacta però com diu aquell que canta, no és lo mismo! Ahir els hi vaig treure la pols i molts de records que portaven a sobre, i provaré a veure si encara existeix en el mercat aquella mena de rodet que s'hi posava dins. Veurem què passa, si serà una reconciliació amistosa o no, i suposo que els resultats per algun racó d'aquest bloc s'aniran publicant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!