28.1.10

Palometa al forn


Vaig comprar un peix per fer al forn, que no havia vist mai ni me'n recordo del nom que em va dir la peixetera. A veure quin és el pescador de terra endins que sap dir-me com es diu, amb l'agreujant que no me'n vaig enrecordar de fer-li una foto abans de coure'l! Pot-ser una palometa? Bé, sigui el que sigui estava boníssim i el vaig fer d'aquesta manera.

Vaig posar un bon raig d'oli en una safata per anar al forn i hi vaig fer un llit amb dues patates i dues cebes tendres, tallat tot a rodanxes fines, i dos grans d'alls i julivert tallat ben petit i escampat per sobre. Ho vaig regar amb suc de mitja llimona i a sobre hi vaig posar el peix, amb una mica més d'all i julivert escampat per sobre i regat amb la resta del suc de la llimona. Hi vaig afegir 1/2 got de vi blanc i cap a forn. Si el peix no és gaire gros millor posar primer a coure les patates i les cebes una estona i llavors afegir-hi el peix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!