28.3.10

Arròs a la indiana o a la criolla


Aquesta és la meva primera recepta que presento del meu repte Cuina és senzill amb la Montserrat Seguí, tot i que ja comptabilitzo com a fetes les receptes que he cuinat des de que vaig obrir aquest bloc, i de les que ja vaig penjar l’entrada en el seu moment.
Estic en un moment en que no disposo de massa temps per dedicar-me al meu blog i als vostres (tots genials!), suposo que ja ho heu notat, però dins el possible us aniré penjant les receptes que vagi fent i així compartir amb tots vosaltres tots aquests bons moments culinaris.
Aquesta recepta jo sempre l’utilitzo per fer amanida d’arròs i en aquesta que us presento a la foto hi vaig posar pernil dolç i poma a trossos ben petits, panses de corint i braç de truita a rodelles. Per fer el braç de truita, un per comensal, bateu un ou i afegiu-hi el julivert picat i una cullerada de farina. Mescleu-ho i feu la truita tipus creppe. Al treure-la del foc emboliqueu-la en forma de braç.

INGREDIENTS (per a 4 persones)
400 grs d’arròs
75 grs de mantega

PREPARACIÓ
Feu bullir l’arròs amb aigua abundant i assaonada, i deixeu-ho coure uns 16 minuts. Després l’escorreu, refresqueu i poseu en una plàtera gran ben escampat. Col·loqueu trossets de mantega dessota i damunt de l’arròs, i fiqueu-lo al forn amb la part del gratinador encesa; aneu-lo remenant amb una forquilla de tant en tant, mentre dura la cocció (uns 8 o 10 minuts, no pas més), fins que el veieu cuit i sec, completament solt.
Aquest arròs el podeu servir sense cap més preparació, amb alguna salsa, o bé com a guarnició o acompanyament d’altres plats.

3 comentaris:

  1. Gemma enhorabuena por este que es tu primer plato del nuevo reto que te has propuesto. Qué emoción, debes estar muy contenta y debes sentirte muy orgullosa de lo que estás haciendo así que mucho ánimo y vamos tomando nota de todas tus recetas. besitos y feliz día.

    ResponElimina
  2. Me gusta la presentación...hago muchas ensaladas así en verano son socorridas y completas.

    Un saludo

    ResponElimina
  3. Anònim29.3.10

    Muchas gracias, guapas!
    Esta ensalada en verano es una delicia, y admite miles de combinaciones. Iré presentando más.

    ResponElimina

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!