15.4.11

Remenat de favetes, alls tendres i cansalada fumada

Avui som dia 15 i per tant toca recepta de faves. No sóc massa amant de les faves, de cap tipus!, però a vegades quan he vist alguna recepta de faves tendres he pensat que podria ser prou bou, de fet els pèsols m’agraden molt, així que a mercat vaig fer-me amb unes favetes tendres que han acabat al plat fet pinya amb un parell d’ous, quatre alls tendres i una mica de cansalada fumada.

Saltagem les faves, uns dos grapats, en una paella amb una mica d’oli fins que comencin a ser una mica toves. Tot seguit hi afegim el bacó tallat a tires, hi donem un parell de tombs i hi afegim els alls tendres tallats en juliana. Ho deixem coure tot plegat fins que siguin una mica rosset i hi afegim un parell d’ous deixatats. Ho remenem amb una espàtula fins que l’ou sigui cuit i ja el podem emplatar.

19 comentaris:

  1. Apa! Amb un remenat! M'encanta aquesta idea. Un plat molt, molt saborós! Petones i bon cap de setmana!

    ResponElimina
  2. Anònim15.4.11

    Gemma, aquest remenat ha de ser una delícia!! T'ha quedat cremoset com a mi m'agrada! jeje
    moltes gràcies per participar maca!
    Petonets!
    Sandra

    ResponElimina
  3. Vinga Gemma!! quin remenat més potent!! m'encanta!té una pinta deliciosa i això com ja has llegit que no en sóc molt fan de le faves però amb aquests ingredients que combines ha d'estar boníssim!!
    Molts petonets bonica i bon cap de setmana!

    ResponElimina
  4. Vinc de mirar unes 50 receptes de faves i encara no havia vist cap remenat. Sensacional!
    Ha de quedar super gustós i molt bo, una gran aportació.

    ResponElimina
  5. M'agraden molt les faves, les he tastat amb alls tendres però no en remenat. Trobo que és un plat molt complert i, evidentment, boníssim!
    Petonets.

    ResponElimina
  6. Amb favetes no he provat el remenat, però ha d'estar molt bo!! i amb el gustet del bacó...

    ResponElimina
  7. No us preocupeu, que l'ingredient del mes que ve és espectacular! haha. Per no agradar-te molt les faves, aquest remenat t'ha quedat fantàstic. Trobo que ha de ser deliciós! Gràcies per participar!!
    Petonarros^^

    ResponElimina
  8. Els remenats m'agraden molt, no havia pensat mai amb aquesta possibilitat.
    Bona pensada

    ResponElimina
  9. Aixó no les he fet mai . Toto sera questió d eprobarles ja que tenen molt bona pinta

    ResponElimina
  10. quina pinta, els remenats m'encanten, a més tal i com vaig sempre, sense temps de res, són ideals!
    Una salutació!

    ResponElimina
  11. Què bé te n'has ensortit per no agradar-te. Em sembla que totes ho hem tingut difícil aquest mes. Ha sigut un repte fantàstic però!
    El teu remenat ha de ser molt bo, tots els ingredients que poses han de donar molt bon gust!

    Molts petonets bonica!!

    ResponElimina
  12. molt bona la recepta!!!
    Petons.

    ResponElimina
  13. Precisamente acabamos de recoger habitas...no veas lo ricas que están tan tiernas, me llevo tu receta guapísima, buen finde

    ResponElimina
  14. Gemma,
    Un remenat de temporada fantàstic!
    Enhorabona.

    ResponElimina
  15. Quina idea! en remanat! no les he menjat mai així, han d´estar d´alló mes bé!
    Petons
    Anna

    ResponElimina
  16. els remenats són tan bons, oi???? ets una artista!!! una molt bona proposta!!! petonets reina i bon cap de setmana

    ResponElimina
  17. Ha de ser un plat molt saborós, m'agrada molt la teva combinació!

    ResponElimina
  18. Una altra proposta al sac!. I el remenat es veu fet al punt!

    ResponElimina
  19. Hola, Gemma,
    fantàstica proposta:))

    Gemma he voltat una mica pel teu blog i realment és fascinant.
    M'agrada molt.
    Estàs en els que segueixo, ja ho saps!
    Les teves fotos i el que prepares m'agraden molt!
    Està molt ben pensat.
    Una abraçada,
    bon cap de setmana.
    PD: Aquesta tarda he estat preparant els enllaços, blogs sobre mi sobre CC
    i porto unes quatre horetes.!!

    ResponElimina

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!