9.4.12

amor a primera vista

Feliç semana!

15 comentaris:

  1. Una fotografía preciosa!!!! feliz pascua! un beso

    ResponElimina
  2. mmmm, vaig a posar les mans a veure si me'n cauen un parell!!!!!!

    ResponElimina
  3. Anònim9.4.12

    Quina xulada, Gemma!!

    ResponElimina
  4. Quina foto mes maca!!!!!!!!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  5. Quines fotos mes maques que fas!
    Petons

    ResponElimina
  6. No se quin salvapantalles dec tenir, però no acaben de caure per molt que hi posi les mans!! Serà perque tinc Windows? Amb un Mac sí que caurien els caramels oi? :)

    ResponElimina
  7. ostres Gemma, quina foto més xula! M'agrada que ens vagis ensenyant les teves creacions!

    Jo també m'he enamorat d'aquests caramelets, jeje!

    ResponElimina
  8. Un món de colors:)) preciosa foto Gemma!

    ResponElimina
  9. Chulísima la foto y los caramelitos divinos para adornar cualquier cosa rica de las que haces :)

    ResponElimina
  10. Una fotografia plena d'encant!

    ResponElimina
  11. Una fotografia encantadora!

    ResponElimina

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!