4.1.14

Un Nadal diferent + {taller de Nadal amb April’s Kitch}

Em disposo a escriure aquestes ratlles i miro abans la data de la última entrada al blog amb una recepta. 16 de novembre! No m’ho puc creure! El temps passa molt ràpid i feia molt que no en feia una parada de tants de dies, no sé si havia passat mai! Bé, sigui como sigui ho necessitava, i potser he abocat més els meus sentiments al meu blog de fotografia que aquí, ja que he fet de la fotografia i de l’escriure el meu refugi durant tot aquest temps. Els que m’heu seguit des d’allí, o a Flickr i/o a Facebook, heu sabut una mica de mi, perquè també he deixat una mica de banda l’anar passant pels vostres blogs a tastar tot el que s’ha cuinat a les vostres cuines, perquè ha sigut un Nadal diferent.

Sigui com sigui torno a estar aquí, encara que sense recepta, sinó per parlar-vos d’un taller de cuina que vam assistir durant les meves vacances de Nadal a la botiga Tescoma de Barcelona i que, com cada mes, imparteix la Mon del blog April’s Kitch. Que no ho sabíeu? Doncs si, un taller que et deixa amb ganes de repetir, amb unes receptes boníssimes, dinàmic, amb un ambient que et fa sentir bé si o si, perquè la Mon és així, medicina per l’ànima, i així va ser com ens vam sentir, en uns dies on necessitàvem més que mai la calidesa humana que ella desprèn.


Doncs abans de passar a les receptes, que us enllaço directament del seu blog i del de la Su de Webos Fritos, en el cas dels polvorons, voldríem donar-li les gràcies per com de bé ho vam passar, per com ens vam sentir, pel que vam aprendre i tastar, així com també a la resta de persones que hi van assistir, entranyables, que mai oblidarem! Gràcies, de tot cor!  

Doncs res més, us deixo amb les receptes i les fotografies, i només animar-vos a que us apunteu al proper taller ‘Barcelona-Chicago IV – Cocinar en el mes de Enero, bueno, sano y barato’, que tindrà lloc el dia 11 de gener a la botiga Tescoma de Barcelona.



Una Navidad diferente + {taller de cocina de Navidad con April’s Kitch}

Me dispongo a escribir estas líneas y miro antes la fecha de la última entrada al blog con una  receta. ¡16 de Noviembre! No me lo puedo creer! El tiempo pasa muy rápido y hacía mucho que no hacía una parada de tantos días, no sé si había pasado nunca! Bien, sea como sea lo necesitaba, y puede que he abocado más mis sentimientos en mi blog de fotografía que aquí, ya que he hecho de la fotografía y del escribir mi refugio durante todo este tiempo. Los que me habéis seguido desde allí, o en Flickr y/o en Facebook, habéis sabido un poco de mí, porqué también he dejado un poco de lado el ir pasando por vuestros blogs a catar todo lo que se ha cocinado en vuestras cocinas, porqué han sido una Navidad diferente.

Sea como sea vuelvo a estar aquí, aunque sin receta, si no para hablaros de un taller de cocina que asistimos durante mis vacaciones de Navidad en la tienda Tescoma de Barcelona y que, como cada mes, imparte Mon del blog April’s Kitch. ¿Qué no lo sabíais? Pues sí, un taller que te deja con ganas de repetir, con unas recetas buenísimas, dinámico, con un ambiente que te hace sentir bien si o si, porqué Mon es así, medicina para el alma, y así fue como nos sentimos, en unos días donde necesitábamos  más que nunca la calidez humana que ella desprende.  

Pues antes de pasar a las recetas que os enlazo directamente desde su blog y del de Su de Webos Fritos, en el caso de los polvorones, quería darle las gracias por como de bien lo pasamos, por como nos sentimos,  por lo que aprendimos y probamos, así como también al resto de persones que asistieron al taller, entrañables, que nunca olvidaremos! Gracias, de todo corazón!  

Pues nada más, os dejo con las recetas y las fotos, y solo os quiero animar a que os apuntéis al próximo taller ‘Barcelona-Chicago IV – Cocinar en el mes de Enero, bueno, sano y barato’, que tendrá lugar el día 11 de Enero a la tienda Tescoma de Barcelona.



Recetas taller de Navidad con April's Kitch